Kvalitetsstyring af din rengøring

Kvalitet er en de faktorer, som vi hos Krone Service lægger mest vægt på.  Alle arbejdspladser er udstyret med nøjagtige rengøringsbeskrivelser, hvorpå der er noteret daglige, ugentlige og månedlige ydelser. Derudover er der også en årskalender med beskrivelser af hvilke uger og måneder de periodiske opgaver udføres på.

Kvalitetsopfølgning foregår ved en visuel gennemgang med vores medarbejdere efter endt rengøring og efter aftale med dig som kunde. Kvaliteten bliver målt efter den aftalte plan for rengøring  og herefter modtager du en tilbagemelding, hvis vi oplever et udfald på rengøringen, som skyldes uforudsete hændelser.

Hvis I oplever, at jeres aftale ikke lever op til jeres forventninger så behøver I ikke vente på en kvalitetskontrol. I stedet anbefaler vi, at I kontakter os med det samme, så vi hurtigt kan lave en indsatsplan for jeres virksomhed.

 

Kvalitetskontrol er din sikkerhed

Vi går ind for tæt dialog med dig som kunde, fordi vi på den måde kan opnå de bedste forudsætninger for at yde den bedste service til dig. Vi vil være de bedste og som led i vores kvalitetskontrol kan kunder efter aftale deltage i en tilfredshedsundersøgelse, hvor du får mulighed for at give os karakter på leverede ydelser.

Dermed sikre vi en bredere feed back og forhåbentlig et ærligt svar på, hvorvidt vores ydelser også er i overensstemmelse med dine forventninger. En tilfredshedsundersøgelse skal hjælpe os til, at lave forbedringer samt have fokus på indsatsområder, lige dér hvir I som kunde oplever behovet.